Την κατάθεση νομοσχεδίου - σκούπα, με ορίζοντα τα τέλη Μαΐου, με το οποίο θα αντιμετωπίζεται σειρά εργασιακών θεμάτων στο χώρο της Αυτοδιοίκησης, προανήγγειλε ο γ.γ. του υπουργείου Εσωτερικών Κ. Πουλάκης κατά τη χθεσινή συνάντησή του με το προεδρείο της ΠΟΕ - ΟΤΑ όπου τονίστηκε ότι το υπουργείο "είναι πάντοτε ανοιχτό στο διάλογο με την ΠΟΕ - ΟΤΑ και όλους τους φορείς της Αυτοδιοίκησης", γεγονός που αναγνωρίστηκε και από τους εκπροσώπους των εργαζομένων.
Επισημαίνοντας ότι με το νομοσχέδιο για τον εκδημοκρατισμό της διοίκησης "η κυβέρνηση ξεκινά να υλοποιεί τις προγραμματικές τις δεσμεύσεις για κατάργηση των μνημονιακών μέτρων και αποκατάσταση των αδικιών που υπέστησαν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο και την Αυτοδιοίκηση την τελευταία πενταετία", ο Κ. Πουλάκης αναγνώρισε, απαντώντας στη σχετική κριτική της ΠΟΕ - ΟΤΑ, ότι "το εν λόγω νομοσχέδιο δεν εξαντλεί ούτε θα μπορούσε να εξαντλήσει όλα τα θέματα".
Σε σχέση με την καταβολή των εκλογικών επιδομάτων του 2015 ο Κ. Πουλάκης είπε ότι "έχει ήδη ολοκληρωθεί σχεδόν η μεταβίβαση των σχετικών πιστώσεων στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας για τις εκλογές του 2015, ενώ επίσης το ΥΠΕΣΔΔΑ έχει προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες προς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους σε σχέση με τα οφειλόμενα από προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις (2014)".
Για την ΠΝΠ
Όσον αφορά την πρόσφατη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, ο Κ. Πουλάκης σημείωσε ότι "δεν αποτελεί μακροπρόθεσμη επιλογή της κυβέρνησης, αλλά επιλέχθηκε λόγω έκτακτων συνθηκών". "Μέλημα της κυβέρνησης ήταν να μπορέσει να πάρει ανάσα, ώστε να συνεχίσει και να εντείνει τη διαπραγμάτευση με τους δανειστές, χωρίς να αθετήσει ούτε στο ελάχιστο τις υποχρεώσεις της έναντι των Ελλήνων πολιτών, των εργαζομένων και των συνταξιούχων" τόνισε.
Κλείνοντας τη συνάντηση, μαζί με τις ευχές της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΣΔΔΑ για καλή επιτυχία στο συνέδριο της ΠΟΕ - ΟΤΑ που ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα, ο Κ. Πουλάκης εξέφρασε την αισιοδοξία ότι στην επόμενη συνάντηση με τη νέα διοίκηση της ΠΟΕ - ΟΤΑ τα νέα θα είναι ευχάριστα, αφού "η κυβέρνηση θα έχει επιτύχει έναν έντιμο συμβιβασμό εντός Ευρωζώνης και προς όφελος των συμφερόντων του ελληνικού λαού".
Η.Β.