Live τώρα    
Κλειστοί οι δήμοι, πορεία στη Βουλή με ενστάσεις αιρετών και συνδικαλιστών
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κλειστοί οι δήμοι, πορεία στη Βουλή με ενστάσεις αιρετών και συνδικαλιστών

Σε συμβολικό κλείσιμο των δήμων με εξαίρεση τις κοινωνικές υπηρεσίες από τις 12 έως τις 3 το μεσημέρι καλεί τους δημάρχους ο Γ. Πατούλης, την ώρα που αρκετοί δήμαρχοι κρατούν αποστάσεις και δεν υιοθετούν τις "εν θερμώ ακραίες αποφάσεις", όπως λένε, και θα λειτουργήσουν κανονικά τους δήμους. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του δημάρχου Ιωαννίνων, Θ. Μπέγκα, που δεν προχωρά σε κλείσιμο του δήμου.

Ωστόσο, με την κίνηση Πατούλη συντάσσεται και η πλειονότητα της Ε.Ε. της ΠΟΕ - ΟΤΑ καλώντας σήμερα σε συμμετοχή στην παράσταση διαμαρτυρίας της ΚΕΔΕ στη Βουλή στις 11.30 π.μ. Παράλληλα, ο Γ. Πατουλης ζητάει συνάντηση με τον πρωθυπουργό. Διαφοροποιημένη στάση κρατά η ΜΕΤΑ - ΟΤΑ, που αντιδρά στους "υψηλούς τόνους" Μπαλασόπουλου, λίγες μέρες πριν από το συνέδριο της ΠΟΕ - ΟΤΑ.

Εν τω μεταξύ η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε να προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά της ΠΝΠ και πλήθος δημοτικών συμβουλίων ζητούν την απόσυρσή της. Τους τόνους ανέβασε χθες και ο δήμαρχος Πάτρας Κ. Πελετίδης (ΚΚΕ), που εισηγήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο να μην διατεθούν τα αποθεματικά στην Τράπεζα της Ελλάδος.

Με την πρόταση διαφώνησε η "Ριζοσπαστική Αυτοδιοικητική Πρόταση", που κατέθεσε πρόταση με την οποία ζητούσε άμεσα την έναρξη διαλόγου με την κυβέρνηση. Αυτή, άλλωστε, είναι η κατεύθυνση που ακολουθούν οι αιρετοί που πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ. Ελαφρώς διαφοροποιημένη στάση κρατά ο δήμαρχος Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας Αρ. Βασιλόπουλος, υποστηρίζοντας ότι "ο δήμος δεν θα προχωρήσει σε παραχώρηση των αποθεματικών πριν προηγηθεί διάλογος των θεσμικών οργάνων των ΟΤΑ με την κυβέρνηση".

ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0