Σε συμβολικό κλείσιμο των δήμων με εξαίρεση τις κοινωνικές υπηρεσίες από τις 12 έως τις 3 το μεσημέρι καλεί τους δημάρχους ο Γ. Πατούλης, την ώρα που αρκετοί δήμαρχοι κρατούν αποστάσεις και δεν υιοθετούν τις "εν θερμώ ακραίες αποφάσεις", όπως λένε, και θα λειτουργήσουν κανονικά τους δήμους. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του δημάρχου Ιωαννίνων, Θ. Μπέγκα, που δεν προχωρά σε κλείσιμο του δήμου.
Ωστόσο, με την κίνηση Πατούλη συντάσσεται και η πλειονότητα της Ε.Ε. της ΠΟΕ - ΟΤΑ καλώντας σήμερα σε συμμετοχή στην παράσταση διαμαρτυρίας της ΚΕΔΕ στη Βουλή στις 11.30 π.μ. Παράλληλα, ο Γ. Πατουλης ζητάει συνάντηση με τον πρωθυπουργό. Διαφοροποιημένη στάση κρατά η ΜΕΤΑ - ΟΤΑ, που αντιδρά στους "υψηλούς τόνους" Μπαλασόπουλου, λίγες μέρες πριν από το συνέδριο της ΠΟΕ - ΟΤΑ.
Εν τω μεταξύ η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε να προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά της ΠΝΠ και πλήθος δημοτικών συμβουλίων ζητούν την απόσυρσή της. Τους τόνους ανέβασε χθες και ο δήμαρχος Πάτρας Κ. Πελετίδης (ΚΚΕ), που εισηγήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο να μην διατεθούν τα αποθεματικά στην Τράπεζα της Ελλάδος.
Με την πρόταση διαφώνησε η "Ριζοσπαστική Αυτοδιοικητική Πρόταση", που κατέθεσε πρόταση με την οποία ζητούσε άμεσα την έναρξη διαλόγου με την κυβέρνηση. Αυτή, άλλωστε, είναι η κατεύθυνση που ακολουθούν οι αιρετοί που πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ. Ελαφρώς διαφοροποιημένη στάση κρατά ο δήμαρχος Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας Αρ. Βασιλόπουλος, υποστηρίζοντας ότι "ο δήμος δεν θα προχωρήσει σε παραχώρηση των αποθεματικών πριν προηγηθεί διάλογος των θεσμικών οργάνων των ΟΤΑ με την κυβέρνηση".
ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ