Θεσσαλονίκη
Για την κατάσταση που επικρατεί στη Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης (ΒΙΠΕΘ), την οποία χαρακτηρίζει «περιοχή - φάντασμα» διαμαρτύρεται το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ) με επιστολή που απέστειλε προς τους δημάρχους Δέλτα και Ωραιοκάστρου.
Το Επιμελητήριο, όπως σημειώνει, έστειλε την επιστολή διαμαρτυρίας έπειτα από παράπονα επιχειρήσεων - μελών του που δραστηριοποιούνται στη ΒΙΠΕΘ, η οποία εξαιτίας της οικονομικής κρίσης «μοιάζει περισσότερο με περιοχή φάντασμα». «Παρ' ότι οι επιχειρήσεις που έχουν απομείνει στη ΒΙΠΕΘ συνεισφέρουν αγόγγυστα, καταβάλλοντας ανελλιπώς δημοτικά τέλη, τα οποία είναι ανταποδοτικά, δεν απολαμβάνουν σχεδόν ουδεμία υπηρεσία από τους δήμους σας» τονίζει ο πρόεδρος του ΒΕΘ και προσθέτει ότι «παρ' όλες τις διαμαρτυρίες μας, ο δημοτικός φωτισμός στους δρόμους και τους κοινόχρηστους χώρους είναι σχεδόν ανύπαρκτος και η αποκομιδή των απορριμμάτων προβληματική», με αποτέλεσμα η ΒΙΠΕΘ να εξελίσσεται σε μια υποβαθμισμένη και εγκαταλελειμμένη περιοχή, στην οποία καταγράφονται επανειλημμένως φαινόμενα κλοπών, καταστροφών και λεηλασιών.
Το ΒΕΘ αναγνωρίζει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Τοπική Αυτοδιοίκηση, ωστόσο απαιτεί τη στοιχειώδη ανταπόκριση των υπηρεσιών των Δήμων Δέλτα και Ωραιοκάστρου προς τις επιχειρήσεις πού εδρεύουν στη ΒΙΠΕΘ. Τέλος, τους ζητά να συμβάλουν στο αίτημα προς την Περιφέρεια για την αποκατάσταση του οδοστρώματος, το οποίο, όπως υποστηρίζει «σε σχεδόν ολόκληρο το οδικό δίκτυο της περιοχής βρίσκεται σε άθλια κατάσταση, με κίνδυνο να προκληθούν ανά πάσα στιγμή τροχαία δυστυχήματα».