Θεσσαλονίκη
Την έντονη διαφωνία του για όσα προβλέπονται για την πρόσβαση των ανασφάλιστων εκφράζουν το Κοινωνικό Ιατρείο Αλληλεγγύης της Θεσσαλονίκης υποστηρίζοντας ότι συνδέεται και πάλι «το δικαίωμα πρόσβασης των πολιτών στις δημόσιες δομές φροντίδας της υγείας με την ασφαλιστική, εργασιακή και οικονομική τους δυνατότητα», καθώς, όπως σημειώνει, «βιβλιάριο υγείας δικαιούνται όσοι ανασφάλιστοι έχουν ΑΜΚΑ και εισόδημα κάτω από 12.000 ευρώ». Ανάλογη ένσταση διατύπωσε και η ΟΕΝΓΕ, μαζί με το Συντονιστικό των Κοινωνικών Ιατρείων Αλληλεγγύης, που επίσης δεν συνυπέγραψαν το πόρισμα.
«Εκφράζουμε τη διαφωνία μας, καθώς θεωρούμε την υγεία κοινωνικό αγαθό ανεξάρτητο από κάθε οικονομική σχέση» υπογραμμίζει το ΚΙΑ και δηλώνει ότι «πάγιο και διαρκές αίτημΆ μας είναι η ελεύθερη και δωρεάν πρόσβαση όλων των κατοίκων αυτής της χώρας (Ελλήνων ή μεταναστών - με ή χωρίς χαρτιά) σε όλες τις δομές του δημόσιου συστήματος της υγείας».