Με την ηγεσία της ΚΕΔΕ επικοινώνησε τηλεφωνικά ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος για το θέμα που έχει ανακύψει μετά την υπογραφή της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που αφορά τα ταμιακά διαθέσιμα φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Κύκλοι της Προεδρίας εξηγούσαν πως «ο ΠτΔ είχε, έχει και θα διατηρήσει τις επαφές του με την Τοπική Αυτοδιοίκηση», ως παλαιός υπουργός Εσωτερικών συν τοις άλλοις. Και «είναι λογικό να υπήρξε επικοινωνία, καθώς ζητήθηκε να εξηγηθούν στη δεδομένη συγκυρία οι λόγοι που επέβαλαν την υπογραφή της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου».