Live τώρα    
"Ψυχραιμία" συνιστούν αιρετοί όλων των χώρων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Ψυχραιμία" συνιστούν αιρετοί όλων των χώρων

Στον αντίποδα των διατυπώσεων Πατούλη - Αγοραστού - Σγουρού ότι "δεν θα μεταφέρουμε ούτε ένα ευρώ από τα ταμειακά διαθέσιμα εάν δεν ακούστεί από επίσημα χείλη πως η χώρα είναι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης", άρχισαν να ακούγονται αυτοδιοικητές φωνές που συνιστούν "ψυχραιμία", ενώ αναμένεται η έκδοση υπουργικής απόφασης ή εγκυκλίου του υπουργείου Οικονομικών. Παράλληλα χθες υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία ΚΕΔΕ - Παυλόπουλου. Κύκλοι της Προεδρίας εξηγούσαν πως «ο ΠτΔ είχε, έχει και θα διατηρήσει τις επαφές του με την Τοπική Αυτοδιοίκηση». Και «είναι λογικό να υπήρξε επικοινωνία, καθώς ζητήθηκε να εξηγηθούν στη δεδομένη συγκυρία οι λόγοι που επέβαλαν την υπογραφή της ΠΝΠ».

Ο Γ. Μπουτάρης τόνισε και χθες ότι "το ζήτημα είναι να μην χρεοκοπήσει η χώρα!". Ήπια στάση από τον δήμαρχο Πειραιά Γ. Μώραλη, ενώ "ψυχραιμία" συστήνει ο Απ. Τζιτζικώστας τονίζοντας ότι "πρέπει όλοι να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων, χωρίς αιφνιδιασμούς και αντιδράσεις εντυπωσιασμού". Ο Π. Τατούλης τόνισε πως δεν είναι αντίθετος "σε οποιαδήποτε πρωτοβουλία λαμβάνεται και στοχεύει να μην χαθεί άλλος πολύτιμος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαπραγμάτευσης και την επίτευξη λύσης" εκφράζοντας προτίμηση στον "εσωτερικό δανεισμό".

"Όσοι σήμερα διαρρηγνύουν υποκριτικά τα ιμάτιά τους απλώς φανερώνουν την αδυναμία τους να αντιληφθούν την ώρα της εθνικής ευθύνης και να δράσουν ανάλογα", τόνισε η Όλγα Γεροβασίλη, ενώ η Δ. Χαραλαμπίδου στηλίτευσε δημάρχους και περιφερειάρχες που "από το 2010 μέχρι το 2014 δεν άνοιξαν το στοματάκι τους για την περικοπή των πόρων της Τ.Α. κατά 60%".

"Τα αποθεματικά είναι διασφαλισμένα" τόνισε στο "Κόκκινο" ο γ.γ. Εσωτερικών Κ. Πουλάκης. "Θα θέλαμε η Αυτοδιοίκηση να σκέφτεται για την εθνική στρατηγική", είπε επισημαίνοντας ότι το υπουργείο Οικονομικών που είχε την πρωτοβουλία, "θα μπορούσε να κάνει καλύτερες κινήσεις και σε συνεννόηση καλύτερη, ουσιαστικότερη με το αρμόδιο υπουργείο Εσωτερικών". Ο αντιπεριφερειάρχης Αττικής Γ. Καραμέρος υπεραμύνθηκε της απόφασης μεταφοράς αποθεματικών της Περιφέρειας και δέχθηκε προσωπική επίθεση από τον Γ. Πατούλη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0