Θεσσαλονίκη
Ο πρόεδρος του ΕΚΘ και μέλη του Δ.Σ. του σωματείου εργαζομένων στην ΕΛΒΟ κατέθεσαν μήνυση κατά δύο εργαζομένων της ΕΛΒΟ επειδή τόλμησαν να ασκήσουν σκληρή κριτική στις συνδικαλιστικές τους ηγεσίες!
Η μήνυση κατά των δύο από τους συνδικαλιστές κατατέθηκε για μία ανακοίνωση της παράταξης «Πρωτοβουλία για την Ενότητα εργαζομένων ΕΛΒΟ» επειδή αποκαλούσε «εργατοπατέρες» τη συνδικαλιστική ηγεσία. Χθες οι δύο εργαζόμενοι κλήθηκαν να καταθέσουν ενώπιον των αρμόδιων δικαστικών λειτουργών, ενώ στο δικαστικό μέγαρο συγκεντρώθηκαν σε ένδειξη συμπαράστασης συνάδελφοί τους από την ΕΛΒΟ, εργάτες της ΒΙΟΜΕ, μέλη του Σωματείου Βιβλίου Χάρτου, τα μέλη της διοίκησης του ΕΚΘ Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Κώστας Μαριόγλου και Λευτέρης Κιοσέογλου. Το «παρών» έδωσαν, επίσης, η αντιπρόεδρος της Βουλής Δέσποινα Χαραλαμπίδου και ο δημοτικός σύμβουλος Νίκος Σαμανίδης.
Το ΜΕΤΑ Θεσσαλονίκης με ανακοίνωσή του στέκεται αλληλέγγυο στους δύο εργάτες και κάνει λόγο για "προσπάθεια τρομοκράτησης και απαράδεκτων μηνύσεων". "Οι συνδικαλιστές - μέλη της Πρωτοβουλίας για την Ενότητα των Εργαζομένων ΕΛΒΟ δέχθηκαν απειλές και ύβρεις, που ούτε ιδιώτες εργοδότες δεν τολμούν να πουν, από τη συνδικαλιστική ηγεσία του ΕΚΘ, η οποία θεωρεί τσιφλίκι της το Σωματείο της ΕΛΒΟ, θεωρεί υπηκόους της τους εργαζόμενους της ΕΛΒΟ και με περισσό θράσος απαγορεύει το δικαίωμα στην κριτική και θέλει να λογοκρίνει κάθε συνδικαλιστική ανακοίνωση που εκφράζει την αντίθεσή της στον συμβιβασμό και την ηττοπάθεια" τονίζει το ΜΕΤΑ.
Τώρα αναμένεται η απόφαση της πταισματοδίκη για το εάν αυτή η υπόθεση θα οδηγηθεί ενώπιον ακροατηρίου ή θα τεθεί στο αρχείο.