Ολοταχώς προς το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο χωρίς την επιδότηση ενοικίου που προβλέπεται για τους σεισμόπληκτους, των οποίων τα σπίτια έχουν κριθεί κατεδαφιστέα, οδεύουν οι κάτοικοι της Κεφαλλονιάς στο Ληξούρι. Όπως καταγγέλλει ο Μπάμπης Τζουγανάτος, κάτοικος στις εργατικές πολυκατοικίες του Ληξουρίου, η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων αποτελείται από ανθρώπους με πολύ χαμηλό εισόδημα, καθότι οι περισσότεροι είναι άνεργοι. "Δεν έχουμε τη δυνατότητα να πληρώνουμε τα ενοίκια των σπιτιών που μένουμε προσωρινά από την τσέπη μας", τονίζει στην "Α" και αναφέρει πώς έχουν απευθυνθεί επανειλημμένα και στο αρμόδιο υπουργείο και στην Περιφέρεια, χωρίς όμως να έχει υπάρξει αντίκρισμα.
"Δεν υπάρχει πρόβλημα χρημάτων, αλλά υποστελέχωσης των υπηρεσιών"
"Είμαστε μαζί με τους κατοίκους και υποστηρίζουμε τα δίκαια αιτήματά τους", δήλωσε στην "Α" ο αντιπεριφερειάρχης Παναγής Δρακουλόγκωνας, αντιλαμβανόμενος το καθεστώς της αβεβαιότητας που έχει δημιουργηθεί για πάνω από 100 ανθρώπους, καθότι μόνο 53 είναι οι ιδιοκτήτες. "Ο κ. Σπίρτζης, αρμόδιος υπουργός, έχει επισκεφθεί το νησί και έχει δεσμευτεί πως θα λυθεί το πρόβλημα. Έχει πει ότι δεν είναι πρόβλημα τα λεφτά, αλλά ζήτημα γραφειοκρατίας και υπηρεσιών, καθότι οι τελευταίες είναι υποστελεχωμένες", ανέφερε. Επεσήμανε επίσης ότι στον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων έχουν γίνει και πρόσθετες προτάσεις, με ειδικά ζητήματα που αδικούν πολίτες, όπως ηλικιωμένη ιδιοκτήτρια, η οποία ζούσε από τη μέρα που γεννήθηκε στις εργατικές πολυκατοικίες, αλλά, επειδή είχε γραμμένο το σπίτι στο όνομα της κόρης της, βάσει νόμου δεν δικαιούται το επίδομα. Τα δύο βασικά αιτήματα των κατοίκων που κινδυνεύουν άμεσα με έξωση είναι, όπως τα διατυπώνει ο Μ. Τζουγανάτος, αφενός "να λυθεί το πρόβλημα με τα ενοίκια", αφετέρου να "ξεκινήσουν επιτέλους οι διαδικασίες για την ανέγερση του νέου οικισμού που μας έχουν υποσχεθεί".
Κ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ