"Ό,τι και να γίνει, η δημοτική αρχή θα συνεχίσει έως το 2019". Με αυτά τα λόγια ο Αχιλλέας Μπέος, την παραπομπή του οποίου έχει ζητήσει ο αρμόδιος εισαγγελέας για στημένους αγώνες την περίοδο 2008-2011, θέλησε να δώσει το στίγμα του ενώπιον του δημοτικού συμβουλίου του Βόλου. Ο δήμαρχος Βόλου επιτέθηκε στην αντιπολίτευση και "κατά όσων χαίρονται", δηλώνοντας ότι ακόμα κι αν ο ίδιος εκπέσει του αξιώματός του, η δημοτική αρχή θα συνεχίσει να διοικεί την πόλη, εξαντλώντας την προβλεπόμενη πενταετία.
«Δεν κατηγορούμαι για κάποιο σκάνδαλο, εκταμιεύσεις χρημάτων ή υπερτιμολογήσεις που αφορούν την πόλη μου. Είναι προσωπική υπόθεση" ανέφερε σχολιάζοντας την πρόταση του εισαγγελέα Εφετών Παν. Πούλιου για την παραπομπή του σε δίκη για τα "στημένα" αλλά και για τα δημοσιεύματα που σχετίζονται με την εκκρεμοδικία του.
Στη συνέχεια πέρασε στην αντεπίθεση. "Εύχομαι σε όλους όσοι παρακαλούν η υπόθεση να έχει άσχημη έκβαση για μένα και την οικογένειά μου, αυτή να είναι η μεγαλύτερη και μοναδική χαρά που θα πάρουν στη ζωή τους. Ό,τι όμως και να γίνει, η δημοτική αρχή θα συνεχίσει έως το 2019". Ενώ απευθυνόμενος στην αντιπολίτευση είπε: "Κι εσείς θα συνεχίσετε να είστε αντιπολίτευση, να κάθεστε σε αυτά τα έδρανα και να κάνετε ενστάσεις». Αφού τελείωσε, σε κλίμα... γηπέδου, οι δημοτικοί σύμβουλοι τον καταχειροκρότησαν.