Live τώρα    
Από τη Δευτέρα / "Ώρα του Πολίτη" σε 14 αστυνομικά τμήματα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Από τη Δευτέρα / "Ώρα του Πολίτη" σε 14 αστυνομικά τμήματα

Τη Δευτέρα ξεκινά η "Ώρα του Πολίτη" που είχε εξαγγελθεί προ μιας εβδομάδας από τον αναπληρωτή υπουργό Δημόσιας Τάξης Γ. Πανούσης, στο πλαίσιο των πολιτικών συμφιλίωσης πολίτη-αστυνομίας και της κοινοτικής αστυνόμευσης. Αρχικά το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε 14 Αστυνομικά Τμήματα σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Χαλκίδα, Ρόδο, Ηράκλειο, Γιάννενα και Λάρισα, θα διαρκέσει 2 μήνες και στη συνέχεια θα αξιολογηθεί.  Σύμφωνα με το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ., δύο φορές τον μήνα, οι Διοικητές των Αστυνομικών Τμημάτων, μετά από προηγούμενη συνεννόηση, θα δέχονται στο γραφείο πολίτες, φορείς και κοινωνικούς εταίρους, προκειμένου να διατυπώνονται και να συζητούνται διάφορα θέματα, προτάσεις, επισημάνσεις και απόψεις για ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία της τοπικής κοινωνίας. «Η Ώρα του Πολίτη» θα εφαρμοστεί στα Αστυνομικά Τμήματα Αμπελοκήπων και Πατησίων, Κορυδαλλού, Άνω Λιοσίων, Αμαρουσίου, Ηλιούπολης, Σταυρουπόλεως και Τούμπας - Τριανδρίας, Α' Πατρών, Χαλκίδας, Ρόδου, Α' Ηρακλείου, Ιωαννίνων και Α΄ Λάρισας.

«Οικοδομούμε μια νέα σχέση με τις τοπικές κοινωνίες, προχωρώντας σε καινοτόμες δράσεις, που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πολιτών και αναβαθμίζουν τον διάλογο και τη συνεργασία. Ο Αστυνομικός της Γειτονιάς και η Ώρα του Πολίτη, των Φορέων και των Κοινωνικών Εταίρων αποτελούν απτά δείγματα στο πεδίο της συμφιλίωσης Αστυνομίας και κοινωνίας», δήλωσε ο Γ. Πανούσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0