Συμβολικό άνοιγμα των διοδίων στις Αφίδνες θα πραγματοποιήσει την Κυριακή 5 Απριλίου στις 12 το μεσημέρι η "Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και Κατοίκων Β.Α. Αττικής ενάντια στα διόδια".
Η οργάνωση, που συμμετέχει στις πανελλαδικές δράσεις ενάντια στα διόδια, διεκδικεί μεταξύ άλλων την άμεση κατάργηση σταθμών από αστικό και περιαστικό ιστό, το πέρασμα της Αττικής Οδού στο Δημόσιο, καθώς και τη διακοπή των διαδικασιών παραχώρησης της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες.