Live τώρα    
Ο Μιχάλης Ψύλος νέος πρόεδρος του ΑΠΕ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ο Μιχάλης Ψύλος νέος πρόεδρος του ΑΠΕ

Ο δημοσιογράφος Μιχάλης Ψύλος, εργαζόμενος εδώ και χρόνια στο ΑΠΕ, είναι ο νέος πρόεδρος - γενικός διευθυντής του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πρακτορείου συμπληρώνεται με τους Βασίλη Μουλόπουλο δημοσιογράφο, Θόδωρο Τουσουνίδη από τη Θεσσαλονίκη, Νίκο Λέανδρο καθηγητή Επικοινωνίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Ελένη Δουρούκη δημοσιογράφο, Απόστολο Λυκεσά δημοσιογράφο, Δημήτρη Κουμπιά δημοσιογράφο, πρόεδρο της ΠΟΕΣΥ, Σοφία Αραβοπούλου εκπρόσωπο των εργαζομένων. Εκκρεμεί η τοποθέτηση μέλους από την Ένωση Εκδοτών (ΕΙΗΕΑ).

Το Πρακτορείο, σύμωνα με τους σχεδιασμούς του νέου γενικού γραμματέα Ενημέρωσης - Επικοινωνίας Λευτέρη Κρέτσου επιδέχεται πολλών βελτιώσεων, με αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει για το εσωτερικό και το εξωτερικό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0