Ο Ευάγγελος Τάτσης εξελέγη πρόεδρος του επικουρικού και υγειονομικού ταμείου των δημοσιογράφων και άλλων εργαζομένων στον Τύπο με 4 ψήφους από το εννεαμελές Διοικητικό Συμβούλιο. Η υποψηφιότητα της Πόπης Χριστοδουλίδου έλαβε 3 ψήφους, ενώ δύο μέλη ψήφισαν λευκό ή άκυρο.
Ο Ε. Τάτσης προέρχεται από άμεση ψηφοφορία των διοικητικών υπαλλήλων του Τύπου και των ΜΜΕ και είναι εκπρόσωπος της Ένωσης Προσωπικού (ΕΠΗΕΑ). Είναι η πρώτη φορά που στα 47 χρόνια λειτουργίας του ταμείου εκλέγεται πρόεδρος εκπρόσωπος της ΕΠΗΕΑ και όχι της ΕΣΗΕΑ, η οποία είναι η μεγαλύτερη ένωση εργαζομένων και συμμετέχει στο Δ.Σ. του ΕΔΟΕΑΠ με πέντε μέλη. Η εκλογή του προέδρου έγινε εφικτή στη δεύτερη συνεδρίαση του Δ.Σ., ενώ στην επόμενη αναμένεται να συμπληρωθεί το προεδρείο με τις θέσεις του γενικού γραμματέα, του ταμία και του προέδρου ΤΥΠ.