Συντασσόμενη με την Περιφέρεια και την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Ν. Αιγαίου, αλλά και τις αποφάσεις των Δήμων Θήρας και Μυκόνου, η ΚΕΔΕ ζητεί διατήρηση του ισχύοντος ΦΠΑ στα νησιά και καλεί την κυβέρνηση "να εγκαταλείψει άμεσα κάθε αντίθετη σκέψη".
"Οι μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ στα νησιά μας καθιερώθηκαν προκειμένου να αντισταθμίζονται τα βάρη που προκαλεί η 'νησιωτικότητα'. Ιδίως μάλιστα το αυξημένο κόστος μεταφορών, όπως και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στον χώρο της Υγείας και της Παιδείας. Αλλά και στην ανάπτυξη κάθε οικονομικής δραστηριότητας", τονίζει η ΚΕΔΕ επισημαίνοντας ότι "ενδεχόμενη αύξηση των συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά μας θα έχει σοβαρές κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις".