Προειδοποιητική στάση εργασίας σχετικά με την καθυστέρηση υλοποίησης της δέσμευσης από το υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης για επανασύσταση του Ινστιτούτου Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών πραγματοποιούν σήμερα από τις 12.30 έως τις 3.30 μ.μ.οι εργαζόμενοι του φορέα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του σωματείου εργαζομένων ΕΚΒΑΑ (πρώην ΙΓΜΕ), η ηγεσία του υπουργείου δεσμεύθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου για επανασύσταση του καταργημένου ΙΓΜΕ. Ωστόσο, όπως σημειώνουν, "δυστυχώς έχουμε φθάσει στην 1-4-15 (πέρασαν δύο μήνες) και ακόμα περιμένουμε την έκδοση ΚΥΑ που θα καταργούσε την ΚΥΑ 25200/11 (η οποία διέλυσε το ΙΓΜΕ), ενώ δεν έχουμε ακόμη σαφή χρονική δέσμευση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας έκδοσής της. Αντίθετα, πληροφορούμαστε για συνεχείς γραφειοκρατικές επιπλοκές που προκύπτουν είτε από τις υπηρεσίες του υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης είτε από τη μη συνεννόηση των συναρμόδιων υπουργών" επισημαίνουν.
Δεδομένου, καταλήγουν οι εργαζόμενοι, "ότι τελικά απαιτείται η συνυπογραφή της ΚΥΑ από 4 υπουργούς και εμείς δεν έχουμε ακόμη κανένα επίσημο έγγραφο, ούτε καν με τις υπογραφές των υπουργών μας, προχωρούμε με βάση την ομόφωνη απόφαση της Γ.Σ. του συνδικάτου στις 19-3-2015 στην πραγματοποίηση 3ωρης προειδοποιητικής στάσης εργασίας".