Στο Αγρίνιο βρήκαν οι αστυνομικοί της ΟΚΠΕ δραπέτη των φυλακών Αλικαρνασσού.
Πρόκειται για 31χρονο, ο οποίος δεν είχε επιστρέψει στις 4 Νοεμβρίου του 2014 στις φυλακές Αλικαρνασσού, απ' όπου είχε λάβει τακτική εξαήμερη άδεια. Ο 31χρονος εξέτιε ποινή κάθειρξης 12 ετών και 3 μηνών, για υπόθεση ληστείας, παράνομης οπλοφορίας, οπλοκατοχής και κλοπής.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε χθες στον Εισαγγελέα Εφετών Δυτικής - Στερεάς Ελλάδας.