Live τώρα    
ΝΕΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥΣ / Την ανέλκυσή του "Sea Diamond" ζητούν οι κάτοικοι της Σαντορίνης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΝΕΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥΣ / Την ανέλκυσή του "Sea Diamond" ζητούν οι κάτοικοι της Σαντορίνης

Την ανέλκυση του "Sea Diamond" από την Καλντέρα της Σαντορίνης, όπου έχει βυθιστεί και βρίσκεται εκεί εδώ και 8 χρόνια, ζητάει η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Θηραίων Πολιτών, μετά την τρίτη καταδικαστική απόφαση των κατηγορουμένων για το ναυάγιο από το Ποινικό Εφετείο Πειραιά στις 20.3. Οι ποινές που επιβλήθηκαν στον πλοίαρχο, τον ανθυποπλοίαρχο και τον γενικό διευθυντή Επιχειρήσεων Στόλου, ήταν μεν ελαφρύτερες, καθότι έγιναν δεκτά τα ελαφρυντικά του πρότερου εντίμου βίου και της ειλικρινούς μεταμέλειας μετά την πράξη, ωστόσο η απόφαση βρίσκεται σε αντιστοιχία με τα αιτήματα των κατοίκων. Αφενός αναφέρει ότι η πρόκληση του ναυαγίου δεν προκλήθηκε από τη λανθασμένη χαρτογράφηση της περιοχής, αλλά από αμέλεια του καπετάνιου του πλοίου, αφετέρου το δικαστήριο δέχτηκε ότι υπάρχει σοβαρή και εξακολουθητική θαλάσσια ρύπανση.

Οι κάτοικοι απαιτούν "να αποκατασταθεί επιτέλους αυτή η μεγάλη ζημιά και να σώσουμε το περιβάλλον μας". Στο πλαίσιο αυτό θεωρούν επιτακτική την εφαρμογή της σχετικής νομοθεσίας από την Πολιτεία "περί ανέλκυσης ναυαγίων", που σημαίνει ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία και ο ασφαλιστικός της φορέας έχουν την υποχρέωση "να πληρώσουν για την αποκατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος και την προστασία της ανθρώπινης ζωής". Παράλληλα, ζητούν άμεση συνάντηση με τους αρμόδιους υπουργούς. "Ο χρόνος κυλάει εις βάρος μας", λένε οι κάτοικοι, που τονίζουν ότι "το ναυάγιο συνεχίζει να διαβρώνεται, να ρυπαίνει και να μας απειλεί καθημερινά όλο και περισσότερο".

Κ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0