Τη δέσμευσή του για συνέχιση της λειτουργίας των "Κέντρων Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων", των "Κέντρων Διημέρευσης - Ημερήσιας Φροντίδας Ατόμων με Αναπηρίες" και των "Κέντρων Στήριξης Ρομά και Ευπαθών Ομάδων" εκφράζει το υπουργείο Εσωτερικών και με ανακοίνωσή του επισημαίνει ότι "εξετάζει θετικά" τη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2007-2013 και την ένταξή τους στο ΕΣΠΑ 2014-2020.
"Το ίδιο ισχύει και για την παράταση των συμβάσεων ορισμένου χρόνου του προσωπικού που εξυπηρετεί τις ανάγκες των Κέντρων αυτών", υπογραμμίζει το υπουργείο Εσωτερικών σημειώνοντας ότι η σχετική ρύθμιση σχεδιάζεται να συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο "Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης, για την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και την αποκατάσταση αδικιών", που θα συζητηθεί την ερχόμενη εβδομάδα στη Βουλή.