Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια 68 μεταναστών που είχαν εγκλωβιστεί στον ποταμό Έβρο. Μετά από ενέργειες της ΕΜΑΚ μεταφέρθηκαν στη στεριά, όπου βρίσκονται στα τοπικά κέντρα. Όπως μας ενημέρωσε ο αστυνομικός διευθυντής Ορεστιάδας, είναι όλοι καλά στην υγεία τους, τους δόθηκε τροφή και στεγνά ρούχα. Από τους 68 μετανάστες 47 είναι άνδρες, 14 γυναίκες και 7 μικρά παιδιά και βρέφη. Το ευχάριστο είναι ότι δεν υπήρξε κανένα θύμα.
Στ.Σακ.