Ορισμό εκπροσώπων στις 13 Περιφερειακές Επιτροπές Αναπτυξιακού Σχεδιασμού για το νέο ΕΣΠΑ ενόψει της προγραμματιζόμενης εξειδίκευσης των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων ζητάει ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης από τους υπουργούς Εσωτερικών Ν. Βούτση και Οικονομίας Γ. Σταθάκη.
Οι πενταμελείς επιτροπές απαρτίζονται από έναν εκπρόσωπο της ΚΕΔΕ, δυο μέλη των Δ.Σ. της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων, ένα μέλος του Περιφερειακού Συμβουλίου και έναν εκπρόσωπο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Οι εν λόγω επιτροπές λειτουργούν ως υποεπιτροπές με συμβουλευτικό χαρακτήρα για την αξιοποίηση του ΕΣΠΑ.