Θεσσαλονίκη
Με σύνθημα «όχι στην ανακύκλωση της ανεργίας» οι οκταμηνίτες συμβασιούχοι του δήμου στον τομέα της καθαριότητας πραγματοποίησαν χθες συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης και παρέδωσαν στην υφυπουργό το ψήφισμά τους με το οποίο ζητάνε την μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου.
Όπως τόνισαν, στόχος της κινητοποίησής τους ήταν «να γνωστοποιήσουν στους κυβερνητικούς εκπροσώπους αλλά και στους πολίτες την αδικία την οποία υφίστανται από τους κρατικούς μηχανισμούς, που ανακυκλώνουν ανέργους κι αναπαράγουν καθεστώτα ομηρείας κι ελαστικής εργασίας σε μεγάλου πληθυσμού ευπαθείς κοινωνικές ομάδες της χώρας». Αίτημα των 430 συμβασιούχων είναι να μετατραπούν οι συμβάσεις τους σε αορίστου χρόνου, διότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και πολλοί εξ αυτών δουλεύουν έως και 10 χρόνια στις υπηρεσίες καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης με συμβάσεις οκτώ μηνών.