Στην κατεδάφιση των εγκαταστάσεων του αναψυκτηρίου "Κένταυρος", που έχουν κριθεί παράνομες με απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου του 2013, αλλά και στην απομάκρυνση των αυθαίρετων κατασκευών εντός του Άλσους προχωρά ο δήμαρχος Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνος Αρ. Βασιλόπουλος, υπερασπιζόμενος τον δασικό χαρακτήρα και δεσμευόμενος για κατασκευή εγκαταστάσεων σύμφωνα με την δασική νομοθεσία. Αυτό το νόημα έχει και η απόφαση να παραιτηθεί ο δήμος από την εκδίκαση της έφεσης την 1η Απριλίου ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, κατά αποφάσεως του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών, την οποία είχε ασκήσει η προηγούμενη δημοτική αρχή.
"Ο Δήμος Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνος πρόκειται να παραιτηθεί από την εκδίκαση της εφέσεως αυτής, καθώς οι αναφερόμενοι σε αυτήν νομικοί λόγοι βρίσκουν τη σημερινή δημοτική αρχή απολύτως αντίθετη", επισημαίνεται σε ανακοίνωση όπου υπογραμμίζεται ότι "το Άλσος της Νέας Φιλαδέλφειας είναι δασική και αναδασωτέα έκταση, προστατεύεται απολύτως από τις διατάξεις περί δασών, δασικών και αναδασωτέων εκτάσεων και δεν είναι δυνατόν ούτε να πολεοδομείται, ούτε να μεταβάλλεται η χρήση του και ο προορισμός του, ούτε, πολύ περισσότερο, να καταργείται ή να αναιρείται στην πράξη και με οποιονδήποτε τρόπο ο δασικός του χαρακτήρας".
H.B.