Ημερίδα με θέμα την Υγεία στη Δυτική Αθήνα διοργανώνει η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ Δυτικής Αθήνας. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 29 Μαρτίου, στην Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγάλεω (Ιερά Οδός 264), με ώρα έναρξης τις 9 το πρωί.