Τρεις μήνες απλήρωτοι είναι οι πανεπιστημιακοί υπότροφοι του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, ενώ οι επιστημονικοί και εργαστηριακοί συνεργάτες του ιδρύματος παραμένουν απλήρωτοι εδώ και πέντε μήνες. Το προσωπικό του ιδρύματος εγκαλεί για το πρόβλημα αυτό τη διοίκηση του ΤΕΙ, ενώ τονίζει ότι πολλοί εργαζόμενοι έχουν εκκρεμείς παλαιότερες οφειλές που φτάνουν μέχρι και οκτώ χρόνια πίσω. Παράλληλα, καταγγέλλουν ότι το ΤΕΙ συστηματικά καθυστερεί να καταβάλει τις εργοδοτικές εισφορές προς τα ασφαλιστικά ταμεία, με αποτέλεσμα «πολλοί συνάδελφοι να είναι ουσιαστικά ανασφάλιστοι, κυρίως οι μηχανικοί με ασφάλιση ΕΤΑΑ - ΤΣΜΕΔΕ, και επιπλέον να μην μπορούν να έχουν ασφαλιστική ενημερότητα».