Ημερίδα με θέμα "Το σκάνδαλο των διοδίων στη νέα κατάσταση που διαμορφώνεται στη χώρα" διοργανώνουν το Σάββατο 28 Μαρτίου 2015 στις 10.00 π.μ. στο αμφιθέατρο της Διεύθυνσης Μεταφορών Περιφέρειας Αττικής, (Μεσογείων 156) οι Επιτροπές Αγώνα κατά των Διοδίων από όλη την Ελλάδα. Εξειδικευμένοι επιστήμονες, νομικοί, πολίτες και πολιτικοί θα συζητήσουν για τις "πρωτοφανείς διώξεις των εταιρειών, μέσω εξοντωτικών προστίμων, διαταγών πληρωμής, αγωγών και ποινικών διώξεων εναντίον εκατοντάδων πολιτών".