Live τώρα    
"Στην παρούσα υπόθεση ο,τι είναι νόμιμα είναι και ηθικό" / Ν. Βούτσης: Ο Γ. Κατρούγκαλος θα εισηγηθεί μαζί μου το νομοσχέδιο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Στην παρούσα υπόθεση ο,τι είναι νόμιμα είναι και ηθικό" / Ν. Βούτσης: Ο Γ. Κατρούγκαλος θα εισηγηθεί μαζί μου το νομοσχέδιο

Πλήρη στήριξη στον Γ. Κατρούγκαλο παρείχε χθες ο υπουργός Εσωτερικών Ν. Βούτσης, τονίζοντας ότι "δεν υπάρχει καμία σκιά γύρω από το πρόσωπό του".

Μιλώντας στην "Πρώτη Γραμμή" του Σκάι, ο Ν. Βούτσης υπογράμμισε ότι τόσο η κυβέρνηση όσο και ο ίδιος "είμαστε πλήρως σύμφωνοι και πεπεισμένοι από τις εξηγήσεις που έχει δώσει ο αναπληρωτής υπουργός. Θεωρούμε ότι δεν υπάρχει καμία σκιά γύρω από το πρόσωπό του και για έναν επιπλέον λόγο. Ότι θα έπρεπε να γνωρίζουμε όλοι μας, πρώτα απ' όλα η συγκεκριμένη εφημερίδα καθώς και ο έγκριτος δημοσιογράφος που έβγαλε το θέμα, ότι, όντας υπουργός ο κ. Κατρούγκαλος και λέγοντας από την πρώτη μέρα κιόλας που ανέλαβε το υπουργείο ότι θα επαναπροσληφθούν οι συγκεκριμένοι και παρουσιάζοντας και τώρα το νομοσχέδιο που είναι εξαιρετικό και επεξεργασμένο, κόβει κάθε γέφυρα αποζημίωσης του ιδίου και των δικηγόρων οι οποίοι είχαν αναλάβει τέτοιες υποθέσεις και οι οποίοι θα αποκόμιζαν υλικό όφελος μόνο στην περίπτωση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων". Πρόσθεσε δε πως "στην παρούσα υπόθεση το νόμιμο είναι και ηθικό. Ο κ. Κατρούγκαλος θα εισηγηθεί μαζί με εμένα τις επόμενες μέρες το νομοσχέδιο και εκεί θα αναμετρηθούμε όλοι μας στον δημόσιο χώρο" σημείωσε με νόημα ο Ν. Βούτσης.

Αναφορικά με τις προσλήψεις στο Δημόσιο, ο υπουργός Εσωτερικών επανέλαβε τον διακηρυγμένο σκοπό της κυβέρνησης, ότι "οι σχολικοί φύλακες, οι καθαρίστριες, οι δημοτικοί αστυνομικοί καθώς και ατομικές ή ομαδικές περιπτώσεις πολιτών που αδικήθηκαν θα επιστρέψουν στις θέσεις τους. Στο σύνολό τους, υπολογίζονται σε 5.000 άτομα και βρίσκονται ανάμεσα στις 15.000 προσλήψεις που θα γίνουν φέτος" κατέληξε ο Ν. Βούτσης.

Υπόμνημα ΑΔΕΔΥ για το νέο νομοσχέδιο

Στο μεταξύ, με αναλυτικό υπόμνημά της που απέστειλε στον Γ. Κατρούγκαλο σχετικά με τις διατάξεις του νέου ν/σ, η ΑΔΕΔΥ ζητά να μην υπολογιστούν οι επαναπροσλήψεις των απολυμένων / διαθέσιμων στις 15.000 που περιλαμβάνονται στον προϋπολογισμό, λόγω των αυξημένων αναγκών του Δημοσίου σε προσωπικό. Όπως περιγράφεται στο υπόμνημα, ενώ θεωρεί θετικές αρκετές διατάξεις του ν/σ, "σε ό,τι αφορά την επαναφορά των απολυμένων και διαθέσιμων, εκφράζουμε τη ριζική μας αντίθεση στην πρόθεση της κυβέρνησης να περιορίσει ακόμη περισσότερο τις αναγκαίες προσλήψεις προσωπικού στο Δημόσιο, αφαιρώντας από τον ανεπαρκή αριθμό των 15.000 προβλεπόμενων νέων διορισμών τον αριθμό των υπαλλήλων που επανέρχονται στην υπηρεσία".

Μεταξύ των αιτημάτων της ΑΔΕΔΥ, προκειμένου να συμπεριληφθούν στο ν/σ, περιλαμβάνονται άμεση επανακατάταξη των δημοσίων υπαλλήλων σε μισθολογικά κλιμάκια και βαθμούς με βάση την πραγματική τους προϋπηρεσία στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, κατάργηση του θεσμού της διαθεσιμότητας και πλήρης αναγνώριση της υπηρεσίας αυτής στα συνταξιοδοτικά / ασφαλιστικά δικαιώματα, πρόβλεψη δυνατότητας να ζητήσουν την επαναφορά τους και οι υπάλληλοι για τους οποίους έχουν εκδοθεί οριστικοί πίνακες διάθεσης, άμεση παύση των πειθαρχικών και λοιπών διώξεων ενάντια σε εργαζόμενους που συμμετείχαν στην απεργία - αποχή της ΑΔΕΔΥ.

Νίκος Μορφονιός

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0