"Κορυφαία νότα της ενορχηστρωμένης επίθεσης που γίνεται από το εσωτερικό και από το εξωτερικό για να υποσκάψουν τον αγώνα των διαπραγματεύσεων της χώρας μας" χαρακτηρίζει τη συκοφαντική επίθεση στον Γ. Κατρούγκαλο ο ομότιμος καθηγητής της Νομικής Σχολής Αθηνών Γιώργος Κασιμάτης. Σε γραπτή δήλωσή του, ο κ. Κασιμάτης -ο οποίος, ειρήσθω εν παρόδω, μαζί με τον Γ. Κατρούγκαλο είχαν συνυπογράψει το κείμενο για τη διαπραγμάτευση στο "Bήμα", τμήμα του οποίου αφαιρέθηκε αυθαίρετα από τη διεύθυνση- σχολιάζει ότι "η Ελλάδα βρίσκεται σε μια από τις κρισιμότερες διαπραγματεύσεις της ιστορίας της με τους δανειστές της για να απαλλαγεί από τα απάνθρωπα για τον λαό της δεσμά και βάρη ενός γενικά κατακρινόμενου χρέους. Σ' αυτές τις διαπραγματεύσεις -που έχουν, μάλιστα, και καθορισμένο χρόνο κατάληξης- γίνεται δημόσια και σε όλους τους τόνους μια ολόπλευρη τρομοκρατική για τους πολίτες και υβριστική κατά της κυβέρνησης, τώρα δε και συκοφαντική επίθεση, που μόνο τους δανειστές ενισχύει και ωφελεί".