Live τώρα    
Το υπουργείο Δικαιοσύνης καλεί τους απεργούς πείνας να σταματήσουν
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Το υπουργείο Δικαιοσύνης καλεί τους απεργούς πείνας να σταματήσουν

Έκκληση προς τους κρατούμενους να διακόψουν την απεργία πείνας που έχουν ξεκινήσει από τις 2 Μαρτίου απηύθυνε το υπουργείο Δικαιοσύνης, καθώς, όπως τονίζει, βρίσκονται σε εξέλιξη οι νομοπαρασκευαστικές εργασίας που είχαν ξεκινήσει πριν την κινητοποίησή τους και προχωρούν με ταχείς ρυθμούς. Σύμφωνα με το υπουργείο, κάποια από τα αιτήματα των απεργών αντιστοιχούν σε νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης που έχουν ήδη εξαγγελθεί, ενώ κάποια άλλα θα εξεταστούν στο πλαίσιο αναθεώρησης των σχετικών κωδίκων.

Όσον αφορά τις ανακοινώσεις των προσωπικών γιατρών των κρατουμένων απεργών πείνας, το υπουργείο τονίζει ότι "οι γιατροί των σωφρονιστικών καταστημάτων ή, αν χρειαστεί, των νοσοκομείων, οφείλουν να παρέχουν θεραπευτικές υπηρεσίες προσαρμοσμένες στην απόφαση των κρατουμένων, με συνεχή παρακολούθηση και ετοιμότητα επέμβασης σε περίπτωση κατάστασης ανάγκης. Σε συνεννόηση με το υπουργείο Υγείας θα γίνει το παν για τη φροντίδα της ζωής και της υγείας των κρατουμένων".

Υπενθυμίζεται ότι οι γιατροί είχαν καταγγείλει ότι, σε τρεις από τις τέσσερις περιπτώσεις μεταγωγών τους σε νοσοκομεία του ΕΣΥ, η άρνηση του απεργού πείνας να λάβει υγρά ενδοφλεβίως ερμηνεύθηκε ως άρνηση νοσηλείας και φροντίδας με αποτέλεσμα την επιστροφή του στη φυλακή και την περαιτέρω ταλαιπωρία του που θέτει σε μείζονα κίνδυνο την υγεία του.

Κατάληψη Στο Κόκκινο 105,5

Λίγες ώρες μετά τη δήλωση του υπουργού, το πρωί της Δευτέρας, ομάδες αντιεξουσιαστών προχώρησαν σε κατάληψη του Ρ/Σ Στο Κόκκινο 105,5 καθώς, όπως υποστηρίζουν, είναι «ένα καθεστωτικό αλλά πλέον και κυβερνητικό ραδιόφωνο». Κύρια αιτήματά τους η κατάργηση της ειδικής αντιτρομοκρατικής νομοθεσίας, ο "κουκουλονόμος" και οι φυλακές Τύπου Γ καθώς και η αποφυλάκιση του Σάββα Ξηρού και των συγγενών των μελών της Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς.

«Το ραδιόφωνο ήταν και θα είναι πάντα ανοιχτό στην ειδησεογραφία και τις διαφορετικές οπτικές καθώς και στη διακίνηση των απόψεων εκτός από αυτές των φασιστών και της Χρυσής Αυγής. Αυτό έκανε πάντα, αυτό θα κάνει όσο υπάρχει», αναφέρει το Κόκκινο και υπογραμμίζει: «Η συνεχιζόμενη ομηρεία του 'αέρα' έχει ξεπεράσει τα όρια του συμβολικού απέναντι στη μοναδική φωνή που έχει σήμερα η Αριστερά για να διατυπώσει στα ηλεκτρονικά μέσα τη δική της άποψη». Η κατάληψη συνεχιζόταν μέχρι αργά χθες το βράδυ.

Ανάληψη ευθύνης εμπρησμού

Την ευθύνη για το κάψιμο μιας πόρτας στα Δικαστήρια Ηρακλείου από γκαζάκι, χθες τα ξημερώματα, ανέλαβε το απόγευμα της ίδιας ημέρας με κείμενο στο indymedia o Πυρήνας Ηρακλείου FAI-IRF. "Η επίθεση αυτή ήταν συμβολική. Σε περίπτωση δολοφονίας ή πρόκλησης μόνιμου προβλήματος στην υγεία απεργού πείνας, η φωτιά που καίει μέσα μας θα κάνει την νύχτα μέρα. Αυτο δεν είναι απειλή. Είναι υπόσχεση", σημειώνουν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0