Την άρνηση του αναπληρωτή υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης να συνεχίσει τις υποθέσεις τους μετά την εκλογή του στην Ευρωβουλή καταθέτουν ως μαρτυρία διαθέσιμοι υπάλληλοι. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Σωματείου Σχολικών Φυλάκων Πάτρας Ηλίας Τσούνας στον ραδιοφωνικό σταθμό "Αντέννα Πάτρας 105,3", ενώ ο Γ. Κατρούγκαλος ήταν ο νομικός τους εκπρόσωπος όταν τέθηκαν σε καθεστώς διαθεσιμότητας, "τον Νοέμβριο του 2014, που είχε οριστεί το πρώτο τακτικό δικαστήριο, μας απάντησε ότι δεν έχω πλέον το δικαίωμα να σας εκπροσωπώ, διότι δεν μπορώ να σας αναλάβω λόγω της ιδιότητάς μου ως ευρωβουλευτής". Ο Ηλίας Τσούνας ανέφερε ακόμη ότι ο Γ. Κατρούγκαλος "δεν μας ζήτησε καμία προμήθεια και η αμοιβή ήταν η κανονική αμοιβή του δικηγόρου", ενώ πρόσθεσε ότι "δεν είχε τεθεί κανένα θέμα προμήθειας ποσοστού 12%". Επίσης, ο πρόεδρος των σχολικών φυλάκων επισήμανε πως "όταν έγινε υπουργός και ζητήσαμε να τον συναντήσουμε, μας απάντησε ότι δεν μπορώ να σας δω ξεχωριστά, γιατί σας έχω αναλάβει στο παρελθόν και κάτι τέτοιο δεν θα ήταν σωστό πολιτικά".
Στο ίδιο πλαίσιο, την αφήγηση που διοχετεύτηκε απο ορισμένα ΜΜΕ περί "παχυλών αποδοχών" που λάμβανε σε υποθέσεις διαθέσιμων διαψεύδουν εκπαιδευτικοί που τέθηκαν στο καθεστώς διαθεσιμότητας. Με κοινή επιστολή τους, που δημοσιεύεται στο defencenet.gr, τέσσερις υπό διαθεσιμότητα καθηγήτριες του 6ου ΕΠΑΛ Ιωαννίνων (Β. Κακαϊδή, Σ. Τσαγκογιάννη, Γ. Τσορώνη, Β. Τσούρη) καταθέτουν ότι το γραφείο του Γ. Κατρούγκαλου ήταν από "τα λίγα δικηγορικά γραφεία που μας ζήτησε για τα δικαστικά έξοδα και μόνο 250 ευρώ, ενώ άλλα γραφεία μας ζητούσαν γύρω στα 1.500 ευρώ και κάποια μέχρι και 3.000 ώς 4.000 ευρώ. Επιπλέον, όπως τονίζουν, "υπήρξε συνεπής στα λόγια του από την πρώτη έως και την τελευταία στιγμή. Μέχρι που ανέλαβε τον θεσμικό ρόλο, οπότε και δεν υπήρξε εκ νέου επικοινωνία μαζί του. Στο ενδιάμεσο στάδιο, όταν τέθηκε το θέμα των ασφαλιστικών μέτρων, δεν μας ενίσχυσε καθόλου. Μας έλεγε ότι είμαστε απολυμένοι και ότι δεν πρέπει να πετάμε τα χρήματά μας γιατί τα έχουν περισσότερη ανάγκη οι οικογένειές μας, ενώ άλλα δικηγορικά γραφεία ζητούσαν 1.500 ευρώ για ατομικά ασφαλιστικά".