Live τώρα    
Εκταμιεύθηκαν 6 εκατ. ευρώ / Ανάσα για 3.500 εργαζόμενους του "Βοήθεια στο Σπίτι"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Εκταμιεύθηκαν 6 εκατ. ευρώ / Ανάσα για 3.500 εργαζόμενους του "Βοήθεια στο Σπίτι"

Ανάσα στους 3.500 εργαζόμενους του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι" έδωσε χθες η έγκριση, με υπογραφή Βούτση, 6 εκατ. ευρώ, που λόγω καθυστέρησης εκταμίευσης της δεύτερης δόσης περί τους μισούς είχαν μείνει απλήρωτοι από 3 έως 6 μήνες.

Οι εργαζόμενοι χαρακτηρίζουν "θετική εξέλιξη" την έγκριση της χρηματοδότησης, γιατί, όπως εξηγούν, μιλώντας στην "Αυγή" "περισσότεροι από τους μισούς, που απασχολούνται σε μικρούς δήμους στην επαρχία είναι απλήρωτοι από 3 έως 6 μήνες, ενώ οι υπόλοιποι, που απασχολούνται στους δήμους της Αττικής, πληρώνονται κανονικά και η καθυστέρηση της εκταμίευσης των δόσεων επιβαρύνει τα δημοτικά ταμεία". Ωστόσο, οι εργαζόμενοι εκφράζουν αγωνία για το εργασιακό τους καθεστώς, φοβούμενοι ότι έπειτα από 13 έως 15 χρόνια απασχόλησης με διαρκείς ανανεώσεις συμβάσεων δεν θα γίνουν υπάλληλοι του Δημοσίου με σύμβαση αορίστου χρόνου. Η σύμβασή τους έπειτα από 15μηνη παράταση λήγει στις 31.12.2015.

Η.Β.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0