Απεργία πείνας ξεκίνησαν από χθες 130 κρατούμενοι στο κέντρο κράτησης Κορίνθου ζητώντας την απελευθέρωσή τους. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, αυτή τη στιγμή στο κέντρο αυτό κρατούνται 250 άτομα, ενώ στις 20 Φεβρουαρίου κρατούνταν 860 άτομα.
Σε σχετική καταγγελία της η ΚΕΕΡΦΑ κατήγγειλε πως πάνω από 300 κρατούμενοι μετανάστες στο στρατόπεδο της Κορίνθου ξεκίνησαν από το πρωί απεργίας πείνας καταγγέλλοντας άσχημες συνθήκες κράτησης και έλλειψη περίθαλψης.