Live τώρα    
Μόνο μία τροπολογία του υπ. Υγείας στη Βουλή / Παράταση θητείας του επικουρικού προσωπικού ΕΣΥ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μόνο μία τροπολογία του υπ. Υγείας στη Βουλή / Παράταση θητείας του επικουρικού προσωπικού ΕΣΥ

Μόνον η νομοθετική ρύθμιση περί παράτασης, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2015, της θητείας του επικουρικού ιατρικού και λοιπού προσωπικού του δημοσίου συστήματος Υγείας πρόκειται να κατατεθεί εντός της τρέχουσας εβδομάδας ως τροπολογία στην ολομέλεια της Βουλής, σύμφωνα με όσα δηλώνει στην "Αυγή", αναπληρωτής υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός.

Σύμφωνα πάντα με τον Ανδρέα Ξανθό, οι υπόλοιπες τροπολογίες, τις οποίες παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας στην επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, κρίθηκε από τα αρμόδια για τον συντονισμό του κυβερνητικού έργου στελέχη ως καλύτερη επιλογή να συμπεριληφθούν ως αυτόνομα άρθρα στο υπό κατάρτιση σχέδιο νόμου του υπουργείου Υγείας και όχι ως "άσχετες με το θέμα" τροπολογίες στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για την ανάταξη της ανθρωπιστικής κρίσης.

Β.Β.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0