Το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν οι επισκευές στο διώροφο διατηρητέο κτήριο του Λιμεναρχείου Καρπάθου, όπου στεγάζονται και οι υπηρεσίες του τελωνείου, αφού χθες ο υπουργός Εσωτερικών Ν. Βούτσης ενέκρινε δαπάνη ύψους 35.329,5 ευρώ προς τον δήμο, ο οποίος ανέλαβε την ευθύνη για το έργο, καθώς το Λιμεναρχείο δεν διαθέτει τεχνικές υπηρεσίες. Ο δήμαρχος Καρπάθου, Ηλ. Λάμπρος χαιρέτισε την απόφαση Βούτση, τονίζοντας στην "Αυγή" πως η επισκευή είναι "αναγκαία" γιατί το λιμεναρχείο είναι "η βιτρίνα του νησιού μας, μόλις μπαίνει το καράβι στο λιμάνι".
Το κτήριο, που κατασκευάστηκε το 1935 επί ιταλοκρατίας, κηρύχθηκε ιστορικό διατηρητέο μνημείο το 2002, αλλά έχει να συντηρηθεί εδώ και 20 χρόνια, με αποτέλεσμα να πέφτουν οι σοβάδες με κίνδυνο τόσο των διερχόμενων, όσο και των υπηρετούντων λιμενικών και τελωνειακών υπαλλήλων.
Η.Β.