Live τώρα    
Ο γ.γ. του υπ. Οικονομίας στο συμβούλιο υπουργών / "Κοινό αγαθό" για την ελληνική κυβέρνηση οι μεταφορές
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ο γ.γ. του υπ. Οικονομίας στο συμβούλιο υπουργών / "Κοινό αγαθό" για την ελληνική κυβέρνηση οι μεταφορές

Την ιδιαίτερη σημασία των επιβατικών αστικών και υπεραστικών μεταφορών, οι οποίες αναγνωρίζονται από την ελληνική κυβέρνηση ως κοινό αγαθό, επισήμανε ο γεν. γραμματέας του υπ. Οικονομίας Μ. Μανουσάκης στην παρέμβασή του στο πλαίσιο του Συμβουλίου Υπουργών Μεταφορών της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες. Όπως σημείωσε, μάλιστα, "για να εξασφαλίζεται η πρόσβαση σε αυτό το αγαθό από όλους τους πολίτες, ισότιμα και χωρίς αποκλεισμούς, τα κράτη - μέλη και η Επιτροπή πρέπει να διαμορφώνουν τις κατάλληλες συνθήκες".

Ο Μ. Μανουσάκης αναφέρθηκε επίσης σε ένα από τα πρώτα νομοσχέδια που ετοιμάζεται να ψηφίσει η ελληνική Βουλή, με πολύ μεγάλη πλειοψηφία, για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη δωρεάν μετακίνηση μακροχρόνια ανέργων στην πόλη. Ο γενικός γραμματέας ολοκλήρωσε την παρέμβασή του με αναφορά στο θέμα των σιδηροδρόμων και συγκεκριμένα στο πολιτικό πακέτο της 4ης σιδηροδρομικής δέσμης, όπως επίσης και σε ζητήματα συνεισφοράς των μεταφορών στην ανάπτυξη και στην ανάγκη διασφάλισης κανόνων που προστατεύουν τους εργαζόμενους στην αγορά εργασίας της Ε.Ε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0