Ανταποκρινόμενος σε αίτημα της ΚΕΔΕ, ο υπουργός Εσωτερικών Ν. Βούτσης, σε συνεννόηση με τη Νάντια Βαλαβάνη, προωθεί διάταξη για να υπάρξει αντίστοιχη τακτοποίηση των οφειλών των πολιτών προς τους δήμους για αποπληρωμή μέσω διευκολύνσεων.
Ρύθμιση για τις οφειλές στους ΟΤΑ από Βούτση