Live τώρα    
Διευκρινίσεις του υπουργείου για την επανασύσταση της δημοτικής αστυνομίας / Κανένας πρώην δημοτικός αστυνομικός δεν χάνει τη δουλειά του
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Διευκρινίσεις του υπουργείου για την επανασύσταση της δημοτικής αστυνομίας / Κανένας πρώην δημοτικός αστυνομικός δεν χάνει τη δουλειά του

Διευκρινίσεις για τη διαδικασία επαναφοράς των υπαλλήλων στην επανασυσταθείσα Δημοτική Αστυνομία, εξέδωσε χθες το υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Να θυμίσουμε πως στο ν/σ για την επαναφορά στο Δημόσιο των 3.900 απολυμένων του Μνημονίου θα ενταχθεί και ρύθμιση για την επανασύσταση της Δημοτικής Αστυνομίας, όπως αποφάσισαν μετά την προχθεσινή τους συνάντηση οι Ν. Βούτσης και Γ. Κατρούγκαλος. Με αφορμή χθεσινά δημοσιεύματα σχετικά με το θέμα, το υπουργείο αποφάσισε να εκδώσει διευκρινιστική ανακοίνωση, στην οποία επισημαίνει ότι  "το μέτρο εντάσσεται στην γενικότερη ρύθμιση για την επαναφορά των απολυμένων και σε διαθεσιμότητα υπαλλήλων, που αποσκοπεί όχι μόνον στην αποκατάσταση αδικιών, αλλά και στην κάλυψη των αναγκών της διοίκησης. Η ρύθμιση της επανασύστασης της Δημοτικής Αστυνομίας, η οποία συντάχθηκε λαμβάνοντας υπόψη και σχετικές προτάσεις της ΚΕΔΕ, μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς και συνεννόηση με τα συναρμόδια υπουργεία σέβεται απολύτως τις παραπάνω αρχές. Ανασυστήνει μια υπηρεσία, η οποία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για την καθημερινή ζωή των πολιτών και προσπορίζει σημαντικά οικονομικά έσοδα στους δήμους", σημειώνει το υπουργείο.

Επιπλέον, όπως επισημαίνει το ΥΔΜΗΔ, "με τη νομοθετική ρύθμιση κανένας πρώην δημοτικός αστυνομικός δεν χάνει τη δουλειά του. Οι απολυμένοι ή όσοι επρόκειτο να απολυθούν γιατί δεν είχαν τοποθετηθεί αλλού επιστρέφουν στην παλαιά τους θέση. Όπως συμβαίνει με όλους τους υπαλλήλους που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα, όσοι έχουν τοποθετηθεί οριστικά παραμένουν στις νέες θέσεις τους. Όσοι δεν έχουν τοποθετηθεί οριστικά, αλλά με βάση προσωρινούς πίνακες του ΑΣΕΠ, έχουν δικαίωμα να επιλέξουν αν θα παραμείνουν στις θέσεις αυτές ή θα επιστρέψουν στην Δημοτική Αστυνομία. Οι μόνοι που υποχρεωτικά επιστρέφουν στην παλαιά τους θέση του δημοτικού αστυνομικού είναι αυτοί που είχαν μετακινηθεί στην Ελληνική Αστυνομία, και τούτο διότι κρίθηκε από το αρμόδιο υπουργείο ότι δεν ήταν λειτουργικά χρήσιμη η αξιοποίησή τους εκεί".

Η ανακοίνωση καταλήγει υπογραμμίζοντας πως το "υπουργείο και στην περίπτωση αυτή εφάρμοσε ομοιόμορφους και αντικειμενικούς κανόνες, ίδιους για όλους τους 'διαθέσιμους' υπαλλήλους, ακολουθώντας, ως προς την εκτίμηση των πραγματικών αναγκών, τη γνώμη των αρμόδιων υπουργείων".

Ν.Μ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0