Την καταδίκη της Ελλάδας για απάνθρωπη και εξευτελιστική μεταχείριση Ελλήνων και αλλοδαπών κρατουμένων σε ελληνικές φυλακές αποφάσισε το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, επιδικάζοντας συνολικές αποζημιώσεις, για ηθική βλάβη και δικαστικά έξοδα, προς τους ενάγοντες, ύψους 82.600 ευρώ. Οι τρεις Έλληνες προσφεύγοντες (Βασίλης Μπούρος, Χριστόδουλος Γιατζολίδις και Μιχαήλ Γαβριηλίδης), ο Ρουμάνος (Γιώργος Πουρσελαντζέι) και ο Βούλγαρος (Στέφαν Δημητρόφ) προσέφυγαν στο Δικαστήριο διαμαρτυρόμενοι μεταξύ άλλων για τις κακές συνθήκες κράτησής τους στις φυλακές Κορυδαλλού, Λάρισας και Διαβατών, τον υπερπληθυσμό των κρατουμένων, τις κακές συνθήκες υγιεινής και την έλλειψη επίπλων και θέρμανσης στα κελιά.
Το δικαστήριο, που δέχτηκε τους ισχυρισμούς τους, καταδίκασε την Ελλάδα για παράβαση του άρθρου 3 της Σύμβασης Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, με βάση το οποίο απαγορεύεται η απάνθρωπη και εξευτελιστική μεταχείριση, επιδικάζοντας και τις χρηματικές αποζημιώσεις.