Live τώρα    
Χανιά / Χανιά: Αθώοι για κατάληψη κατά του Μνημονίου
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Χανιά / Χανιά: Αθώοι για κατάληψη κατά του Μνημονίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΛΟΛΗΣ

Αθώους έκρινε χθες το δικαστήριο Χανίων τους εννέα πολίτες που διώκονταν για συμμετοχή στην κατάληψη που είχε πραγματοποιηθεί στην Αντιπεριφέρεια Χανίων τον Φεβρουάριο του 2012, κατά τη διάρκεια 48ωρης απεργίας και κινητοποιήσεων ενάντια στην ψήφιση του δεύτερου Μνημονίου. Πλήθος πολιτών και συλλογικοτήτων, ανάμεσά τους και η Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Χανίων, βρέθηκαν έξω από το Δικαστικό Μέγαρο της πόλης για να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους, ενώ στο πλευρό των διωκομένων στάθηκαν και οι βουλευτές Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ Βάλια Βαγιωνάκη και Παύλος Πολάκης καταθέτοντας ως μάρτυρες υπεράσπισης.

Χαιρετίζοντας την ετυμηγορία του δικαστηρίου η Βάλια Βαγιωνάκη τόνισε ότι "η απόφαση ήταν αποτέλεσμα της δημοκρατικής αντίδρασης της χανιώτικης κοινωνίας", ενώ κατήγγειλε το στήσιμο "βιομηχανίας διώξεων στην πόλη των Χανίων", καθώς και άλλοι πολίτες που συμμετείχαν σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις έχουν διωχθεί. "Δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται σαν εγκληματική ενέργεια ο πολιτικός αγώνας", επεσήμανε από την πλευρά του ο Παύλος Πολάκης, ο οποίος υπογράμμισε ότι "η κατάληψη στον συγκεκριμένο χρόνο ήταν μια μορφή αντίστασης". Μάλιστα, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ έκανε λόγο για "εχθρική στάση της έδρας απέναντι στους κατηγορούμενους", γεγονός που καταγγέλλει και το Στέκι Μεταναστών Χανίων. "Οι τσαμπουκάδες της έδρας και το κλίμα ποινικοποίησης των κινητοποιήσεων ηττήθηκε", αναφέρει το Στέκι καταγγέλλοντας ως "στημένο" το κατηγορητήριο και επισημαίνοντας "ότι ο μοναδικός μάρτυρας κατηγορίας δεν εμφανίστηκε στη δίκη".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0