Με την άσκηση ποινικών διώξεων σε βαθμό κακουργήματος ολοκληρώθηκε το «πάρτι» που είχε στηθεί με δημόσιο χρήμα στο Ολυμπιακό Χωριό Α.Ε., ακόμα και σε προεκλογική περίοδο, και προκάλεσε οικονομική ζημία χιλιάδων ή ακόμα και εκατομμυρίων ευρώ.
Μετά από πολύμηνη έρευνα ο εισαγγελέας άσκησε δίωξη για «απιστία στην υπηρεσία από κοινού τελεσθείσα άπαξ και κατ' εξακολούθηση με περιουσιακή ζημία που υπερβαίνει τις 120.000 ευρώ» σε βάρος έξι υπευθύνων της εταιρείας για 10 προσλήψεις και 35 μετατροπές συμβάσεων που έγιναν το 2009.
Όπως προέκυψε από έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, οι υπεύθυνοι του Ολυμπιακού Χωριού προχωρούσαν σε αδικαιολόγητες προσλήψεις υπαλλήλων και στη συνέχεια μετέτρεπαν τις συμβάσεις τους από ορισμένου χρόνου σε αορίστου. Το εντυπωσιακό είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό το συμβάσεων αυτών μετατρέπονταν σε προεκλογική περίοδο και μάλιστα τη στιγμή που η συγκεκριμένη εταιρεία δεν είχε πλέον αξιόλογο αντικείμενο αφού οι Ολυμπιακοί αγώνες είχαν τελειώσει.
Σύμφωνα με την έκθεση του ανώτατου δημοσιονομικού δικαστηρίου, με τον τρόπο αυτό εντάχθηκαν οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι στον δημόσιο τομέα «στο πλαίσιο μιας όλως εξαιρετικής διαδικασίας»...