Το ανθρώπινο πρόσωπό της έδειξε χθες η Δικαιοσύνη, με την απόφαση του δικαστηρίου Πατρών για αποφυλάκιση με περιοριστικούς όρους του Γιώργου Χριστόπουλου, απόφοιτου του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ)!
Ο Γιώργος, 27 ετών σήμερα, είχε καταδικαστεί πριν από δύο εβδομάδες σε ποινή κάθειρξης 8 ετών για αξιόποινη πράξη που είχε διαπράξει ενώ ήταν εξαρτημένος από τα ναρκωτικά, καθώς το Δικαστήριο δεν αναγνώρισε τη βεβαίωση αποφοίτησης του θεραπευτικού προγράμματος, όπως προβλέπει ο νόμος.
Το ΚΕΘΕΑ χαιρετίζει με ανακοίνωσή του "τη σημερινή απόφαση για αποφυλάκιση του Γιώργου μέχρι την οριστική εκδίκαση της υπόθεσής του και ελπίζει ότι και η τελική απόφαση της Δικαιοσύνης θα αναγνωρίζει το δικαίωμα για θεραπεία και επανένταξη, ενθαρρύνοντας την προσπάθεια εκατοντάδων ανθρώπων που διεκδικούν σήμερα μια δεύτερη ευκαιρία μέσα από τα προγράμματα απεξάρτησης".
Σε γραπτή δήλωσή της, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βασιλική Κατριβάνου αναφέρει μεταξύ άλλων: "Θέλουμε να εκφράσουμε τη μεγάλη μας χαρά για τη σημερινή απόφαση του Εφετείου Πατρών, με την οποία απόφοιτος του ΚΕΘΕΑ, καταδικασθείς για κατοχή και πώληση κάνναβης, αποφυλακίζεται με βάση τον νόμο 4139/2013 'περί εξαρτησιογόνων ουσιών και άλλες διατάξεις'".