Τέσσερα άτομα συνέλαβε προχθές η Ασφάλεια Καλαμάτας για υπόθεση παράνομης υιοθεσίας βρέφους, το οποίο αναζητείται ακόμα από τις αρχές. Πρόκειται για μια 56χρονη γυναικολόγο, έναν 35χρονο συμβολαιογράφο και δύο γυναίκες από τη Βουλγαρία, 24 και 35 ετών. Σε βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και παράβαση της νομοθεσίας για τις υιοθεσίες.
Σύμφωνα με την αστυνομία, πριν ένα περίπου μήνα, στις 12 Φεβρουαρίου, έγινε η "αγοραπωλησία" σε γραφείο της 35χρονης, κατά την οποία ένα νεογέννητο αγοράκι παραδόθηκε από τη μητέρα του έναντι 1.500 ευρώ. Ακόμα 1.500 ευρώ επρόκειτο να λάβει μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών. Η αστυνομία συνεχίζει τις έρευνες, αναζητεί το βρέφος, αλλά και την οικογένεια η οποία το πήρε.