Live τώρα    
Η ΕΣΗΕΑ χαιρετίζει την πολιτική συνέπεια της κυβέρνησης για την ΕΡΤ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Η ΕΣΗΕΑ χαιρετίζει την πολιτική συνέπεια της κυβέρνησης για την ΕΡΤ

Την «πολιτική συνέπεια» της κυβέρνησης να φέρει ως ένα από τα πρώτα νομοσχέδιά της στη Βουλή το νομοσχέδιο για την ΕΡΤ χαιρετίζει η ΕΣΗΕΑ, υπογραμμίζοντας «την ικανοποίηση του δίκαιου αιτήματος της πλειονότητας της ελληνικής κοινωνίας να επαναλειτουργήσει η ΕΡΤ, η πραγματική δημόσια ραδιοτηλεόραση της χώρας». Αυτό, όπως σημειώνει, θα σημάνει ταυτόχρονα την εργασιακή αποκατάσταση χιλιάδων δημοσιογράφων, οι οποίοι με βάρβαρο τρόπο οδηγήθηκαν στην ανεργία τον «μαύρο» Ιούνιο του 2013.

Παράλληλα, το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ δηλώνει την ετοιμότητά του να συναντηθεί άμεσα με τον αρμόδιο υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά, καθώς και να καταθέσει στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής τις προτάσεις του για το υπό δημόσια διαβούλευση ν/σ. Συγκεκριμένα, αναφέρει την οργανωτική δομή του νέου φορέα, τους μισθούς υπερημερίας των δημοσιογράφων που επί 22 μήνες αγωνίστηκαν για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ, τις εργασιακές σχέσεις, τις συλλογικές συμβάσεις των δημοσιογράφων κ.ά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0