Live τώρα    
Από άλλον πλανήτη, το ΠΑΣΟΚ, καταγγέλλει κομματοκρατία στο ν/σ για την ΕΡΤ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Από άλλον πλανήτη, το ΠΑΣΟΚ, καταγγέλλει κομματοκρατία στο ν/σ για την ΕΡΤ

Χωρίς ίχνος επαφής με την πραγματικότητα και την... ιστορία του, το ΠΑΣΟΚ παρεμβαίνει στη διαβούλευση του νομοσχεδίου για την ΕΡΤ και διαπιστώνει ότι.«νεκρανασταίνει τις χειρότερες εποχές της παλαιάς κρατικής ραδιοτηλεόρασης».

Ξεχνώντας ακόμα και την πρόσφατη ιστορία του, προ δύο ετών, το ΠΑΣΟΚ νίπτει τας χείρας του ακόμα και για το λουκέτο στην ΕΡΤ. Λέει για το ν/σ: «Αντί να θωρακίσει την ανεξαρτησία που τραυμάτισε η απαράδεκτη παρέμβαση της Ν.Δ. τον Ιούνιο του 2013 (την οποία ως ΠΑΣΟΚ είχαμε έντονα καταδικάσει)»...

Και συνεχίζει, χωρίς καθόλου ντροπή, λες και γεννήθηκε χθες: «Ουσιαστικά ιδρύει τη Ραδιοτηλεόραση ΣΥΡΙΖΑ / ΑΝΕΛ με προφανή στόχο την ωμή κυβερνητική προπαγάνδα (και μάλιστα με το γνωστό απειλητικό ύφος κατά αυτών που ασκούν κριτική, όπως διαπιστώνεται το τελευταίο διάστημα, κατά το οποίο έχουμε συνεχείς κυβερνητικές επιθέσεις κατά Μέσων Ενημέρωσης)".

Σύμφωνα με το ΠΑΣΟΚ, απουσιάζει η αξιολόγηση και καταργούνται εγγυήσεις διαφάνειας. Ξετρυπώνει επίσης λαυράκι - φωτογραφική διάταξη: «ο πρόεδρος εξαιρείται από την υποχρέωση να διαθέτει έστω πτυχίο». Άρα;

Άρα, το ΠΑΣΟΚ τους τσάκωσε! Παρ' ότι γεννήθηκε... χθες και δεν έχει καμία ευθύνη!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0