Επαναπροσλαμβάνονται 661 υπάλληλοι καθαριότητας στον Δήμο Αθηναίων μετά τη χθεσινή ομόφωνη έγκριση του δημοτικού συμβουλίου, καθώς οι τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις τους δικαίωσαν. Την ίδια ώρα η πλειοψηφούσα παράταξη απέρριψε τη λήψη απόφασης για την επαναπρόσληψη άλλων 530 εργαζομένων διαφόρων ειδικοτήτων, που έχουν κερδίσει προσφυγές πρωτοδίκως, επιμένοντας να προχωρήσει ο δήμος στην άσκηση έφεσης.
Στη σχετική συζήτηση ο Αντ. Καφετζόπουλος, δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφίας, χαρακτήρισε "παρωχημένη" την αντίληψη "να είμαστε πάντα υπέρ των εργαζομένων". "Δεν είναι παρωχημένη αντίληψη να προστατεύουμε τους εργαζόμενους. Είμαστε αμετάπειστοι σε αυτό" απάντησε ο Ρ. Αξελός (Ανοιχτή Πόλη).