Live τώρα    
ΕΣΗΕΑ: "Θλίψη" για τη συμπεριφορά Βαρουφάκη προς τους δημοσιογράφους
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΕΣΗΕΑ: "Θλίψη" για τη συμπεριφορά Βαρουφάκη προς τους δημοσιογράφους

Την άστοχη συμπεριφορά του υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη απέναντι στους δημοσιογράφους που καλύπτουν το οικονομικό ρεπορτάζ -την ώρα μάλιστα που το γραφείο του τους είχε προσκαλέσει σε συνέντευξη Τύπου- σχολιάζει με σκωπτικό τρόπο το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ, το οποίο έλαβε γνώση. Όπως σημειώνει:

"Ο κ. Γιάνης Βαρουφάκης, αφού πρώτα κάλεσε τους δημοσιογράφους σε προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου για να παρουσιαστούν οι γενικοί γραμματείς του υπουργείου, στη συνέχεια, για άγνωστους λόγους, δήλωσε ότι δεν θα δεχτεί ερωτήσεις από δημοσιογράφους αλλά από υπαλλήλους του υπουργείου! Στις έντονες διαμαρτυρίες των δημοσιογράφων απάντησε απαξιωτικά, χαρακτηρίζοντας μάλιστα κι έναν συνάδελφό μας 'ανάγωγο'".

Η ΕΣΗΕΑ υπογραμμίζει: «Η συμπεριφορά του υπουργού Οικονομικών δεν χρειάζεται σχολιασμό καθώς 'μιλάει' από μόνη της. Προκαλεί, όμως, ιδιαίτερη θλίψη το γεγονός ότι ο υπουργός δεν αντιλαμβάνεται τον ρόλο και τις υποχρεώσεις του έναντι του Τύπου και της ενημέρωσης των πολιτών».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0