Σειρά παρεμβάσεων με παράλληλη αξιοποίηση κοινοτικών πόρων για τη βελτίωση της προσβασιμότητας στην κοινωνική ζωή ζητά από την περιφερειάρχη Αττικής Ρ. Δούρου η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ).
Σε πρώτη φάση, η Συνομοσπονδία ζητεί από την περιφερειάρχη την υπογραφή σχετικού πρωτοκόλλου συνεργασίας με αντικείμενο την προώθηση της διάχυσης της διάστασης της αναπηρίας και της προσβασιμότητας στα άτομα με αναπηρία στον επιχειρησιακό και στρατηγικό σχεδιασμό. Ταυτόχρονα, ζητεί "την καθιέρωση παροχής 'ζωντανής' βοήθειας και ενδιαμέσων (συνοδών, επαγγελματιών διερμηνέων της νοηματικής γλώσσας κ.λπ.) για τη διευκόλυνση πρόσβασης ατόμων με αναπηρία και γενικότερα ατόμων μειωμένης κινητικότητας, σε υπηρεσίες και εκδηλώσεις της περιφέρειας".