Δράσεις για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης τέθηκαν στο επίκεντρο της χθεσινής συνάντησης του υπουργού Εσωτερικών Ν. Βούτση με τον δήμαρχο Αθηναίων Γ. Καμίνη επ' αφορμή της κατάθεσης του σχετικού νομοσχεδίου από την κυβέρνηση και οι δύο άνδρες δεσμεύτηκαν να ανανεώσουν το ραντεβού τους.
"Μιλήσαμε για θέματα θεσμικά αλλά και ζητήματα που άπτονται της ανθρωπιστικής κρίσης" είπε ο Ν. Βούτσης προσθέτοντας: "Υπήρξε μια ευρεία ατζέντα και από τις δύο πλευρές. Συνηγορήσαμε και συμφωνήσαμε να συνεχιστεί μια συζήτηση με τον Δήμο Αθηναίων που αποτελεί την προμετωπίδα, την κορωνίδα θα έλεγε κανείς, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Αυτή η συζήτηση θα συνεχιστεί". Παράλληλα δήλωσε: "Μελετήσαμε συνέργειες και θα δούμε και τη συμμετοχή σε όποια προγράμματα, ακόμα και κυβερνητικά, που αφορούν την Τοπική Αυτοδιοίκηση". "Συναφή δραστηριότητα για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης έχει αναπτύξει αρκετά χρόνια τώρα ο Δήμος Αθηναίων" είπε ο Γ. Καμίνης και ταυτόχρονα έθεσε στον υπουργό ζητήματα διοικητικού εξορθολογισμού ζητώντας ξεκαθάρισμα αρμοδιοτήτων. "Θα ενθαρρύνουμε την επίλυση των όποιων ζητημάτων υπάρχουν ή θα υπάρξουν κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων της εκλεγμένης Περιφέρειας" δεσμεύτηκε ο υπουργός.
Η.Β.