Δύο παρατάξεις, η Συνάντηση Πανεπιστημιακών Δασκάλων και η Συνεργασία (οι λεγόμενοι γιατροί), μοιράστηκαν την πρώτη θέση στις εκλογές για την ανάδειξη νέας Δ.Ε. Επιτροπής στην Ομοσπονδία Πανεπιστημιακών. Στις εκλογές με τις οποίες ολοκληρώθηκε το 12ο Συνέδριο της ΠΟΣΔΕΠ η Συνάντηση Πανεπιστημιακών Δασκάλων και η Συνεργασία έλαβαν από 66 ψήφους η καθεμία και καταλαμβάνουν από 11 έδρες στη Δ.Ε. της Ομοσπονδίας. Ακολουθούν η ΚΙΠΑΝ με 38 ψήφους και 6 έδρες, η ΔΗΠΑΚ (ΚΚΕ) με 14 ψήφους και 2 έδρες, η Ενωτική Ακαδημαϊκή Πρωτοβουλία με 11 ψήφους και 2 έδρες και η ΑΡΜΕ με 10 ψήφους και 1 έδρα.
Στο μεταξύ οι δυνάμεις που σε γενικές γραμμές υποστηρίζουν τον νόμο Διαμαντοπούλου, συγκρότησαν μέτωπο πετυχαίνοντας την ψήφιση προγράμματος δράσης που κρατάει την ΠΟΣΔΕΠ εντός των ορίων των τελευταίων χρόνων. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα δράσης που υποστηρίχθηκε από τη Συνεργασία Πανεπιστημιακών, την ΚΙΠΑΝ, την ΑΡΜΕ και την Ενωτική Ακαδημαϊκή Πρωτοβουλία έλαβε 90 ψήφους, έναντι 56 ψήφων που έλαβε το πρόγραμμα δράσης της Συνάντησης Πανεπιστημιακών Δασκάλων. Η πρόταση της ΔΗΠΑΚ έλαβε 14 ψήφους.