Μια νέα παρέμβαση, αυτή τη φορά με τη μορφή βιβλίου, κάνει ο Θ. Κοτσιφάκης, πρόεδρος του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, για τη δευτεροβάθμια τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Το νέο βιβλίο του Θ. Κοτσιφάκη με τον τίτλο «Από το '04 στο '14. Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση: διαθέσιμη για διάλυση» θα παρουσιαστεί σήμερα στις 6.30 μ.μ. στην ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20, Αθήνα, 1ος όροφος).
Το βιβλίο θα παρουσιάσουν οι Τ. Κουράκης, αναπληρωτής υπουργός Παιδείας, Ν. Κικάκης, εκπαιδευτικός σε διαθεσιμότητα, μέλος της συντονιστικής επιτροπής, Τ. Μιταφίδης, εκπαιδευτικός και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, και Π. Χαραμής, πρόεδρος του Δ.Σ. του ΚΕΜΕΤΕ της ΟΛΜΕ. Τη συζήτηση συντονίζει η Μ. Νικολάρα, δημοσιογράφος της ΕΡΤ.