"Αναγκαία" χαρακτηρίζει ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης τη διαβούλευση με τον υπουργό Οικονομίας Γ. Σταθάκη για την κατανομή του ΕΣΠΑ 2014-2020, προτού ο τελευταίος οριστικοποιήσει τη μελέτη διαχειριστικής επάρκειας των δικαιούχων του νέου ΕΣΠΑ. Αυτό το αίτημα διατύπωσε ο Γ. Πατούλης ανοίγοντας τις εργασίες του προσυνεδρίου της Περιφερειακής Ένωσης Κρήτης στο Ηράκλειο.
Επανέφερε, μάλιστα, το αίτημα της ΚΕΔΕ "η ΕΕΤΑΑ να μπορεί να διαχειριστεί πλέον των 2 δισ. ευρώ από το ΕΣΠΑ" και "να διασφαλιστεί θεσμικά και προγραμματικά ο διακριτός ρόλος δήμων και Περιφερειών στην διαχείριση και εφαρμογή του ΕΣΠΑ". Ζήτησε κατάργηση της παρακράτησης 1% επί των ΚΑΠ για έργα των οποίων η χρηματοδότηση από κοινοτικούς πόρους καθυστερεί. Επέκρινε, τέλος, την προηγούμενη κυβέρνηση, καταγγέλλοντας ότι για το ΕΣΠΑ 2014-2020 δεν προέβλεψε "ουσιαστική συμμετοχή" της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ενώ στηλίτευσε ότι για τα προγράμματα "Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Απασχόληση", όπως και "Διοικητική Μεταρρύθμιση" και Ψηφιακή Σύγκλιση" οι πόροι είναι μειωμένοι κατά 60% και 75% σε σχέση με την προηγούμενη προγραμματική περίοδο.
Η.Β.